dimarts, 23 d’octubre del 2012

Ulleres


M'encanten les Ulleres.
Crec que de totes les pastes seques, és la meva preferida, i sobretot quan queden cruixents i torradetes..... Podria menjar-ne una tonelada...
Aquestes pastes de te, són molt senzilles i ràpides de preparar, així que són perfectes per als diumenges mandrosos, per portar a casa d'algú, per acompanyar el te o el cafè a mitja tarda etc..

Doncs bé, us explico com fer-les:
Necessitem una planxa de pasta de full. Ens pot servir la que trobem enrotllada i envasada al supermercat, però si tenim un forn de pa o pastisseria a prop i ens la poden vendre, segur que serà molt més bona.
Desenrotllem la pasta completament i l'espolvoregem abundantment amb sucre (pas 1). Hi passem suaument el corró per sobre, només per que el sucre s'enganxi a la massa i dobleguem els dos laterals cap al centre (pas 2).
Tornem a repetir la operació del sucre (pas 3), i tornem a doblegar (pas 4). I encara una tercera vegada (pas 5).
Ens quedarà com un rotllet pla que podrem tallar a rodanxes d'un centímetre aproximadament (pas 6).
Distribuim les ulleres a la safata del forn sobre un paper parafinat i les coem entre 8 i 10 minuts a 220ªC i amb el gratinador. Un cop passat aquest temps, les tombem i repetim la cocció.
El temps de cocció és orientatiu i depèn molt de cada forn, per això us recomano que esteu molt pendents de com es van enrossint, ja que si el sucre es crema massa, quedarà amarg.

PAS A PAS:

Us animeu a fer-les?

4 comentaris:

  1. A casa agraden molt! En tinc que si passa pel forn de pa, segur que en compra!
    Has provat de farciles? Aleshores jo ja sí que em redendeixo!
    Acabao de veure aqui sota una entrada de pa aromatitzat... Vaig a veure'l perque m'encanta!

    ResponElimina
  2. Facilíssimes i delicioses!
    A nosaltres també ens encanten les ulleres, que bones que són :)

    ResponElimina
  3. Que si m'animo??? Aquesta mateixa tarda!! Ahir vaig comprar pasta de full!

    ResponElimina